Wycieczki

Toruń – wycieczka kl IVc i Vb

8 czerwca 2017 uczniowie klasy IVc i Vb wraz ze swoimi wychowawcami wyruszyli na 2 dniową wycieczkę do Torunia. Pierwszego dnia po kilkugodzinnej podróży zwiedzaliśmy Stare Miasto, gdzie zobaczyliśmy średniowieczne mury miejskie ze słynną Krzywą Wieżą, Rynek Staromiejski z Ratuszem i pięknymi kamienicami, pomnik Kopernika, ruiny Zamku Krzyżackiego.

Wycieczki kl. IVa i IVb

Dnia 1 czerwca kl. IVa i IV b wraz ze swoimi wychowawczyniami udały się na wycieczkę do Radomia. Dzień Dziecka świętowaliśmy w kinie oglądając zabawny, a jednocześnie pouczający film pt. „Dzieciak rządzi”. Po filmowej uczcie przyszedł czas na trochę relaksu. Basen „Neptun” okazał się znakomitą formą wypoczynku.

Spotkanie z gadami uczniów kl. IVa i IVc

1 grudnia uczniowie klasy IV a i IV c przeżyli ekscytującą przygodę w "Gadolandii" w Zwoleniu, gdzie mieli okazję obejrzeć największe i najpiękniejsze gady świata, m.in. węże, krokodyle, warany, legwany i kameleony. Wykład połączony z prezentacją pozwolił przekazać uczniom ciekawe informacje na temat poszczególnych gatunków, jak przykładowo ich pochodzenie, osiągany wiek, występowanie, wygląd, wielkość.

„Jedzie pociąg z daleka...” - wyjazd uczniów kl. 4b

Dnia 7 grudnia klasa IV b wybrała się na trzecią z kolei wycieczkę do Radomia. Pierwszym razem byliśmy w kinie, drugim na basenie i na kręglach, trzecim też na seansie filmowym. Lecz nie była to normalna wycieczka, taka, jak zawsze, gdyż do Radomia dotarliśmy pociągiem!

Szóstoklasiści na 2-dniowej wycieczce w Wieliczce i Krakowie

W dniach 8-9 czerwca 2016r. uczniowie klas szóstych wraz z opiekunami odbyli długo oczekiwaną wycieczkę do Wieliczki i Krakowa. Oto relacja uczniów z pobytu:

Przygodę rozpoczęliśmy gromadząc się punktualnie przed szkołą. Z wielkim podekscytowaniem wyczekiwaliśmy jak panie wychowawczynie zakomunikują: „wszyscy obecni – ruszamy”. Punkt godzina 8:00 wystartowaliśmy i po około 5 godzinach byliśmy na miejscu, czyli w Wieliczce. Otrzymaliśmy klucze do pokojów i trochę wolnego czasu na rozpakowanie i zaznajomienie się z hotelem. Następnie udaliśmy się na pyszny obiad i ruszyliśmy na zwiedzanie Kopalni Soli w Wieliczce.