Przedmiotowy system oceniania z fizyki
Przedmiotem oceniania są:
Sposoby sprawdzania osiągnięć edukacyjnych:
• prace pisemne– całogodzinny sprawdzian obejmujący jeden lub więcej działów, mający różne formy (test, zadania rachunkowe, problemowe, teoretyczne, doświadczalne),
• osiągnięcia w konkursach szkolnych i międzyszkolnych,
• odpowiedź ustna – pytania dotyczące aktualnie przerabianego materiału,
• przygotowanie do lekcji, w tym praca domowa,
• kartkówki obejmujące materiał z co najwyżej trzech ostatnich lekcji,
• aktywność na lekcjach,
• prace dodatkowe (filmy, prezentacje, plakaty, albumy),
• prowadzenie zeszytu – logiczność notatek z lekcji, poprawność pisemnych prac domowych, estetyka.
W ocenianiu z chemii obowiązują wszystkie zasady zawarte w WSO np.
Punkty zdobyte z prac pisemnych są przeliczane na oceny w następujący sposób:
celujący – 96% - 100%
bardzo dobry – 85%- 95%
dobry – 75% - 84%
dostateczny – 50% - 74%
dopuszczający – 30% - 49%
niedostateczny – 0% - 29%
Poziom wymagań na oceny szkolne
Ocena celująca (śródsemestralna i roczna)
Uczeń:
Ocena bardzo dobra (śródsemestralna i roczna)
Uczeń:
Ocena dobra (śródsemestralna i roczna)
Uczeń:
Ocena dostateczna (śródsemestralna i roczna)
Uczeń:
Ocena dopuszczająca (śródsemestralna i roczna)
Uczeń:
Ocena niedostateczna (śródsemestralna i roczna)
Uczeń: